Kom i gång i er förening

Nu är det dags för er förening att komma igång med ApN. Läs mer om hur ni gör nedan. Ni kan också se filmen ovan för en introduktion till systemet.

1. Utse föreningsadministratörer

För att komma igång med ApN ska ni utse, beroende på föreningens storlek, 1-3 föreningsadministratörer som kan ändra föreningens kontaktuppgifter samt söka bidrag. Det är en säkerhet att ni själva väljer en person som får det ansvaret.

2. Skicka in fullmakt

För att få inloggningsuppgifter behöver ni fylla i en fullmakt som skrivs under av en person från föreningens styrelse. Tänk på att det ska vara en fullmakt per föreningsadministratör.

Fullmakten behövs för att föreningsavdelningen ska kunna försäkra sig om att ni har företroende för att administratörerna behandlar era uppgifter på ett tryggt sätt. Inloggningsuppgifter och fullmakt är personliga och kan inte överlåtas åt någon annan, byter ni administratör skickar ni en ny fullmakt.

Ladda ner fullmakten.

Maila  till forening@malmo.se genom att scanna in, alternativt ta ett tydligt foto av den påskrivna fullmakten.

Ni kan också skicka in den via post till:

FÖRENINGSAVDELNINGEN
Fritidsförvaltningen
205 80 Malmö

Blanketter utan underskrift behandlas inte.

3. Få inloggningsuppgifter

När fullmakten är inkommen och godkänd får ni inloggningsuppgifterna via mail.

4. Börja använda systemet

Gå in på aktivitetskort.se/malmo och logga in med användaruppgifterna. Nu är er förening klara att börja använda systemet!