Publicerad 26 mars 2019

26 mars 2019

Lyssna

Skriv ut

Telefon

070-123 456 78

Telefontider

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Öppettider för besökare

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Adress

Malmö stad, 205 80 Malmö 

Skaffa inlogg till ApN

Som registrerad förening hos fritidsförvaltningen behöver ni tillgång till tjänsten ApN. För att skaffa inlogg måste ni först utse administratörer och skicka in en fullmakt.

I tjänsten ApN hanterar ni era ärenden hos fritidsförvaltningen. Här skickar ni in föreningsrapport, ansöker om bidrag och registrerar närvaro för aktivitetsbidrag.

1. Utse föreningsadministratör

Beroende på föreningens storlek ska styrelsen utse 1–3 administratörer från föreningen som har huvudansvar för arbetet i e-tjänsten ApN. Administratören ansvarar för att skicka in ansökningar och rapporter för föreningen.

2. Skicka in en fullmakt

Innan föreningsadministratören skickar in en fullmakt ska hen se till att en person från styrelsen skriver under blanketten.

  • Ni ska skicka in en fullmakt per administratör.
  • Om ni byter administratör skickar ni in en ny fullmakt.
  • Inloggningsuppgifter och fullmakt är personliga och kan inte överlåtas till en annan person.
  • Fullmakten visar att ni har företroende för att administratören behandlar föreningens uppgifter på ett tryggt sätt. 

3. Logga in i ApN

När fullmakten har godkänts av fritidsförvaltningen får ni ett mejl med inloggningsuppgifter.