Publicerad 30 oktober 2019

30 oktober 2019

Telefon

070-123 456 78

Telefontider

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Öppettider för besökare

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Adress

Malmö stad, 205 80 Malmö 

Skaffa inlogg till ApN

Som registrerad förening hos fritidsförvaltningen behöver ni tillgång till tjänsten ApN. För att skaffa inlogg måste ni först utse administratörer och skicka in en fullmakt.

I tjänsten ApN hanterar ni era ärenden hos fritidsförvaltningen. Här skickar ni in föreningsrapport, ansöker om bidrag och registrerar närvaro för aktivitetsbidrag.

1. Utse föreningsadministratör

Beroende på föreningens storlek ska styrelsen utse 1–3 administratörer från föreningen som har huvudansvar för arbetet i e-tjänsten ApN. Administratören ansvarar för att skicka in ansökningar och rapporter för föreningen.

2. Skicka in en fullmakt

För att fylla i fullmakten krävs det att er ordförande eller en representant från föreningen styrelse har BankID. Föreningsadministratören kan aldrig skicka in en fullmakt i sitt eget namn.

  • Ni ska skicka in en fullmakt per administratör.
  • Om ni byter administratör skickar ni in en ny fullmakt.
  • Inloggningsuppgifter och fullmakt är personliga och kan inte överlåtas till en annan person.
  • Fullmakten visar att ni har förtroende för att administratören behandlar föreningens uppgifter på ett tryggt sätt.

3. Logga in i ApN

När fullmakten har godkänts av fritidsförvaltningen får ni ett mejl med inloggningsuppgifter.