$left
$middle

Aviseringssätt för arrende-, hyres- och tomträttsavgifter

Vi erbjuder alla våra kunder digitala avier och avisering via e-post.

Ni som inte önskar något av nedanstående aviseringssätt behöver inte göra något, utan kommer att få pappersavier skickade till er på samma sätt som tidigare.

Aviseringssätt för privatpersoner

Som privatperson kan du välja att få dina avier genom e-faktura eller PDF-format via e-post.

Om du vill anmäla dig för e-faktura sker detta direkt via din bank. Vi har tyvärr inte möjlighet att registrera det hos oss.

Aviseringssätt för företag

Som företagskund kan ni välja att få era avier på två sätt. Antingen skickar vi dem direkt till ert ekonomisystem i digitalt format, eller så får ni dem som PDF-filer via e-post.

Tyvärr har vi inte möjlighet att avisera i PEPPOL-format.

Om ni har fler avtal

Om ni vill ha olika sätt att få aviseringar för olika avtal, vänligen fyll i ett separat formulär för varje avtal. Skriv in produktnumret för det avtalet i formuläret. Om ni bara har ett avtal, eller önskar samma avisering för alla era avtal, behöver ni bara ange ert kundnummer.

Byt till avier i PDF-format genom e-post

Både du som privatperson och företag kan byta till att få avin i PDF-format genom e-post.


Ditt kundnummer hittar du på din avi.

Ditt produktnummer hittar du på din avi.

Skriv den e-postadress som ska ta emot avier i PDF-format.

Byt till digitala avier genom ekonomisystem (bara för företag)




Ditt kundnummer hittar du på din avi.

Ditt produktnummer hittar du på din avi.


Använder ditt företag en GLN-kod (Global Location Number) anger du det här.

Har du en referensuppgift för dina avier anger du den här.

Kontakta oss

Malmö stads företagslots

Telefon:
040-34 10 00
Telefontider:
Vardagar klockan 08.00-17.00
sv