Önskemål digitala skärmar på busskurer
Malmö stads förvaltningar och bolag kan skicka in önskemål om plats på de digitala skärmarna på busskurer (play adshel) i staden. På de digitala skärmarna prioriteras kampanjer som riktar sig till allmänheten eller stora målgrupper inom delar av de kommunala verksamheterna. Syftet är att lyfta fram vad som händer i Malmö för att Malmö ska vara en öppen, levande och välkomnande stad och organisation.
Önskemål för digitala skärmar på busskurer
Du kan skicka in önskemål för digitala busskurer under hela året. Kampanjen får bokas för max tre veckor – antingen i sträck eller utspridda över året. Önskar du fler veckor till en specifik kampanj kan detta fås i mån av plats. Tänk på att inför varje kvartal finns ett sista ansökningsdatum
Önskemål för kampanjperioder:
- Kvartal 1 (vecka 1-13) sista ansökningsdag 31 november.
- Kvartal 2 (vecka 14-26) sista ansökningsdag 28 februari.
- Kvartal 3 (vecka 27-39) sista ansökningsdag 31 maj.
- Kvartal 4 (vecka 40-52) sista ansökningsdag 31 augusti.
Sidan senast uppdaterad: