Lämna synpunkter på grundskola
Klagomålet som du skickar till grundskoleförvaltningen registreras som en inkommen handling. När du skickar in ett klagomål så informeras även den verksamhet eller skola som klagomålet riktas mot. Handläggningstid för ett klagomål är vanligtvis ett par månader. Tar det längre tid att behandla ditt klagomål får du besked om detta.
Om du har synpunkter eller klagomål på din skola ska du först och främst kontakta ansvariga eller berörd personal på skolan.
Har du frågor eller vill komplettera din anmälan kan du kontakta den handläggare som har bekräftat mottagandet av anmälan.
Synpunkter som rör kommunala verksamheter och som inte skolförvaltningarna ansvarar för skickas vidare till den förvaltning de berör.
Om du angett din e-postadress får du en bekräftelse per mejl direkt när du klickat på "Skicka".
Kontakta oss
Grundskoleförvaltningen
- E-post:
- grundskola@malmo.se
- Telefon:
- 040-34 90 90
- Telefontider:
- Måndag–fredag klockan 08.00–16.00. Lunchstängt klockan 12.00–12.45.
- Postadress:
- Grundskoleförvaltningen Grundskoleförvaltningen, Malmö stad 205 80 Malmö
- Besöksadress:
- Rönnblomsgatan 6A
- Besökstider:
- Måndag–fredag klockan 8.00–16.00, lunchstängt klockan 12.00–12.45.
Sidan senast uppdaterad: