Följ ditt ärende – när e-tjänsten inte funkar
Har du problem med inloggningen till e-tjänsten Följ ditt ärende? Här får du tips och råd som kan hjälpa.
När e-legitimationen inte fungerar
Kontakta utgivaren av e-legitimationen. Vanligtvis är det din bank.
När internet inte fungerar
För närvarande fungerar tjänsten bäst i Google Chrome.
Testa om någon annan sida fungerar, till exempel www.sydsvenskan.se. Om denna sida inte heller fungerar, kontakta din internetleverantör.
Underhåll av tjänsten
Den första torsdagen i månaden stängs tjänsten ner mellan 12–14 för underhåll.
Under denna tid är det inte möjligt att logga in. Försök igen senare.
Några få gånger under året kommer tjänsten också att stängas under en längre period för underhåll. Information om när tjänsten stängs ner publiceras på Följ ditt ärende.
Felmeddelande vid inloggning
Om du får ett meddelandet "Tjänsten är inte tillgänglig för dig. Vänligen kontakta din kommun för mer information.” ska du kontakta din socialsekreterare som hjälper dig att aktivera tjänsten.
Om du får meddelande att du inte har något pågående ärende har du troligtvis loggat in på fel ställe. Gå tillbaka och klicka på den gröna knappen med texten "Starta e-tjänsten".
Övriga inloggningsproblem
Kan du inte logga in trots att både internet och din e-legitimation fungerar? Vänta och försök igen senare!
Kontakta oss
Malmö stads kontaktcenter
- E-post:
- malmostad@malmo.se
- Telefon:
- 040-34 10 00
- Telefontider:
- Vardagar 08.00–17.00
- Länk till webbplats:
Sidan senast uppdaterad: