Publicerad 27 augusti 2019

27 augusti 2019

Lyssna

Skriv ut

Telefon

070-123 456 78

Telefontider

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Öppettider för besökare

Måndag - torsdag

Kl. 07.00 - 17.00

Fredag

Kl. 07.00 - 16.00

Adress

Malmö stad, 205 80 Malmö 

Mitt försörjningsstöd – när e-tjänsten inte funkar

Har du problem med inloggningen till Mitt försörjningsstöd? Här får du tips och råd som kan hjälpa.

När e-legitimationen inte fungerar

Kontakta utgivaren av e-legitimationen. Vanligtvis är det din bank.

När internet inte fungerar

För närvarande fungerar tjänsten bäst i Google Chrome.
Testa om någon annan sida fungerar, till exempel www.sydsvenskan.se (extern webbplats). Om denna sida inte heller fungerar, kontakta din internetleverantör.

Underhåll av tjänsten

Den första torsdagen i månaden stängs tjänsten ner mellan 12–14 för underhåll.

Under denna tid är det inte möjligt att logga in. Försök igen senare.

Några få gånger under året kommer tjänsten också att stängas under en längre period för underhåll. Information om när tjänsten stängs ner publiceras här.

Felmeddelande vid inloggning

Om du får ett meddelande: "Tjänsten är inte tillgänglig för dig. Vänligen kontakta din kommun för mer information.” ska du kontakta din socialsekreterare som hjälper dig att aktivera tjänsten.

Om du får meddelande att du inte har något pågående ärende har du troligtvis loggat in på fel ställe. Gå tillbaka och klicka på den gröna knappen med texten "Starta e-tjänsten".

Övriga inloggningsproblem

Kan du inte logga in trots att både internet och din e-legitimation fungerar? Vänta och försök igen senare!