Malmö stad
$left
$middle

Synpunkter på färdtjänstresor

Här fyller du i synpunkter runt din resa. Alla synpunkter rapporteras till vår leverantör, så att de får kännedom om var de brister i kvalitet. En synpunkt ska lämnas in senast två veckor efter utförd resa för att Malmö stads serviceresor och berörd leverantör ska kunna utreda händelsen.

Även anhörig eller personal från boende har möjlighet att lämna en synpunkt för dig som har färdtjänst.

Du behöver uppge ett kundnummer för att lämna en synpunkt. Har du inte tillgång till kundnumret kan du be om detta genom att ringa kontaktcenter på telefonnummer 040-34 10 00. Du kan även lämna en synpunkt till en kommunvägledare på samma telefonnummer.

Vill du bara lämna en allmän synpunkt för vår interna kännedom, som kan vara av vikt för kvaliteten på vår leverans? Då kan du beskriva detta i fältet ”Allmän synpunkt”.









500


500

500

Kontakta oss

Malmö stads kontaktcenter

Telefon:
040-34 10 00
Telefontider:
Vardagar 08.00–17.00

Sidan senast uppdaterad:

sv