Synpunkter på färdtjänstresor
Här fyller du i synpunkter runt din resa. Alla synpunkter rapporteras till vår leverantör, så att de får kännedom om var de brister i kvalitet. En synpunkt ska lämnas in senast två veckor efter utförd resa för att Malmö stads serviceresor och berörd leverantör ska kunna utreda händelsen.
Även anhörig eller personal från boende har möjlighet att lämna en synpunkt för dig som har färdtjänst. Du behöver uppge det kundnummer som finns på färdtjänstkortet för att lämna en synpunkt.
Ditt kundnummer får du genom att kontakta serviceresor på 040-34 55 10.
Vill du bara lämna en allmän synpunkt för vår interna kännedom, som kan vara av vikt för kvaliteten på vår leverans? Då kan du beskriva detta i fältet ”Allmän synpunkt”.
Kontakta oss
Malmö stads kontaktcenter
- E-post:
- malmostad@malmo.se
- Telefon:
- 040-34 10 00
- Telefontider:
- Vardagar 08.00–17.00
- Länk till webbplats:
Sidan senast uppdaterad: