Synpunkter på färdtjänstresor
Alla synpunkter du lämnar rapporteras till vår leverantör, så att de får kännedom om var de brister i kvalitet. En synpunkt ska lämnas in senast två veckor efter utförd resa för att Malmö stads serviceresor och berörd leverantör ska kunna utreda händelsen.
Lämna synpunkt via telefon
Om du vill lämna en synpunkt via telefon ringer du till Malmö stads kontaktcenter på telefonnummer 040-34 10 00. De har telefontid vardagar klockan 08.00–17.00.
Du behöver uppge ett kundnummer för att lämna en synpunkt. Har du inte tillgång till kundnumret kan kontaktcenter hjälpa dig att ta fram det.
Även anhörig eller personal från boende har möjlighet att lämna en synpunkt för dig som har färdtjänst.
Lämna synpunkt via formulär
Du kan också lämna en synpunkt genom att fylla i och skicka in ett formulär.
Kontakta oss
Malmö stads kontaktcenter
- E-post:
- malmostad@malmo.se
- Telefon:
- 040-34 10 00
- Telefontider:
- Vardagar 08.00–17.00
- Länk till webbplats:
Sidan senast uppdaterad: