$left
$middle

Kundenkät för Lantmäterimyndigheten i Malmö

Vi på Lantmäterimyndigheten i Malmö stad vill bli ännu bättre. Därför vill vi gärna att du framför dina synpunkter på vår verksamhet.

Fråga 1
Jag är:
Fråga 1


Fråga 2
I kontakten med Lantmäterimyndigheten i Malmö är jag:
Fråga 2


Fråga 3
Handläggningen: Betygsätt från 1 – 5 där 1 är lägsta betyget och 5 det högsta
Bestäm en gradering för varje delfråga
  1 2 3 4 5
Det är enkelt att komma i kontakt med handläggaren när jag behöver det.

Handläggaren är professionell och lätt att känna förtroende för.

Handlägningstiden är rimlig.

Priset för förrättningen är rimligt i förhållande till vad jag får ut av förrättningen.
Fråga 4
Information: Betygsätt från 1 – 5 där 1 är lägsta betyget och 5 det högsta
Bestäm en gradering för varje delfråga
  1 2 3 4 5
Jag har fått tillräcklig information om mitt ärende och om hur förrättningen går till

De skrivna handlingarna är förståeliga och tillräckliga

Kartan är förståelig och tillräcklig
Fråga 5
Vad är viktigast? Rangordna med 1 – 6 vad som är viktigt i ärendet du haft hos oss. 1 är viktigast och 6 minst viktigt.
Bestäm en gradering för varje delfråga
  1 2 3 4 5 6
Bemötande

Information

Handlingar

Kartor

Leveranstid

Pris
Fråga 6

Kontakta oss

Lantmäterimyndigheten Malmö stad

Telefon:
040-34 10 00
Telefontider:
Vardagar klockan 09.00–12.00. Skulle vi inte gå att nå mellan dessa klockslag ber vi er att lämna era kontaktuppgifter till Malmö stads kontaktcenter på telefon 040–34 10 00 eller skicka dem via e–post till oss på sbk.klm@malmo.se, så hör vi av oss så snart vi kan.
Besöksadress:
August palms plats 1
sv